پرش لینک ها

صندوق سرمایه گذاری

سهم آشنا

صندوق سرمایه گذاری سهم آشنا

صندوق سرمایه گذاری در سهام چیست:

صندوق سرمایه گذاری سهم آشنا از نوع صندوق سرمایه گذاری در سهام می باشد.این نوع صندوق ها با جمع آوری منابع سرمایه گذاران و تحت نظارت و مدیریت حرفه ای متخصصین مجرب، اقدام به سرمایه گذاری دارایی های صندوق در سهام شرکت های پذیرفته شده در بازار بورس و فرابورس می نمایند. مهم ترین مزیت این صندوق ها فراهم آوردن فرصت سرمایه گذاری در بورس برای سرمایه گذاران علاقمند به این بازار است که تجربه و فرصت کافی برای مطالعه این بازار و انتخاب سهام مناسب را ندارند. از آنجا که سرمایه گذاری در سهام دارای ریسک بالایی می باشد،امکان کسب بازده بالاتر نیز برای سرمایه گذار وجود دارد با این حال زمانی که این صندوق ها را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید باید نسبت به مشارکت در سود و زیان این صندوق ها آگاهی کامل داشته باشید. سود و یا زیان شما در این صندوق ها از تفاوت بین قیمت خرید یا نرخ صدور هر واحد از صندوق و نرخ فروش یا نرخ ابطال شما خواهد بود. بنابراین اگرعلاقمند به سرمایه گذاری در بورس هستید، ریسک پذیری بالایی دارید و افق دید میان مدت و بلندمدت برای سرمایه گذاری دارید، بهترین گزینه برای شما سرمایه گذاری در صندوق های درسهام است.

معرفی صندوق سرمایه گذاری سهم آشنا:

صندوق سرمایه گذاری سهم آشنا در تاریخ  1392/10/01 تأسیس و به شماره 11223 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است. ارکان این صندوق به شرح ذیل می باشد 

عنوان رکنعامل
مدیرسبدگردان سهم آشنا
متولیموسسه حسابرسي رازدار
مدیر ثبتکارگزاری سهم آشنا
حسابرسموسسه حسابرسي بيات رايان

چرا صندوق سهم آشنا را انتخاب کنیم؟

کسب رتبه دوم پربازده ترین صندوق سرمایه گذاری در سهام طی سال 1397 و کسب رتبه اول بازدهی فصل پاییز سال 1399 در میان صندوق های سرمایه‎گذاری در سهام
باتوجه به اینکه عملکرد صندوق های در سهام همبستگی مستقیم و بالایی با عملکرد شاخص کل بازار بورس و اوراق بهادار دارد، این صندوق توانسته است حتی در زمان منفی بودن شاخص بازار تحت تأثیر جریانات سیاسی و اقتصادی کلان، عملکرد بهتری نسبت به شاخص بازار داشته باشد.بدین معنا که در کوتاه مدت درصورت مواجهه با شرایط منفی، کمتر از شاخص بازار افت قیمتی را در قیمت ها و متعاقبا بازدهی خود داشته است.

چگونه در این صندوق سرمایه گذاری کنیم؟

از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعب کارگزاری سهم آشنا و نیز از طریق سایت صندوق به آدرس www.samf.ir و اپلیکیشن AshenaShop (قابل دانلود از طریق پلی استور و سیبچه ) می توانید به راحتی در این صندوق ثبت نام و سرمایه گذاری کنید.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.