پرش لینک ها

صندوق سرمایه گذاری

حکمت آشنا ایرانیان

صندوق سرمایه گذاری حکمت آشنا ایرانیان

صندوق سرمایه گذاری در اوراق با درآمد ثابت چیست:

کم ریسک ترین نوع صندوق های سرمایه گذاری، این دسته از صندوق ها هستند.تا 75% وجوه جمع آوری شده در این صندوق ها در اوراق با درآمد ثابت مثل اوراق مشارکت پذیرفته شده در بورس و اوراق بهادار و سپرده های بانکی سرمایه گذاری می گردد.لذا این صندوق ها حداقل سود ثابتی را برای پرداخت های دوره ای به سرمایه گذاران خود پیش بینی می کنند. مابقی وجوه نیز در بازار بورس و اوراق بهادار سرمایه گذاری شده و صندوق در پایان هر دوره زمانی که به آن دوره پرداخت سود صندوق اطلاق می گردد، بازدهی حاصل از این سرمایه گذاری ها را محاسبه و به همراه حداقل سود پیش یینی شده به سرمایه گذاران پرداخت می نماید.درواقع مهم ترین تفاوت ماهیت صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت و سپرده های بانکی، وجود فرصت کسب بازدهی بالاتر از طریق سرمایه گذاری هوشمندانه صندوق در اوراق بهادار بورسی می باشد.

درمجموع می توان مزیت های سرمایه گذاری در صندوق های با درآمد ثابت را به شرح ذیل عنوان نمود:

    • فرصت کسب بازدهی بالاتر از نرخ سود سپرده بانکی
    • امکان سرمایه گذاری با حداقل مبلغ (هر واحد صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت بین 100 تا 103 هزار تومان قابل خریداری است)
    • برخورداری از سود روزشمار
    • امکان برداشت وجه در هر زمان (باید سه روز کاری از ثبت اولین درخواست صدور سپری شده باشد تا دارایی ها در حساب شما ثبت نهایی شده باشند.)

معرفی صندوق سرمایه گذاری حکمت آشنا ایرانیان:

صندوق سرمایه گذاری حکمت آشناایرانیان در تاریخ 1389/04/20 تأسیس و به شماره 10784 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است.ارکان این صندوق به شرح ذیل می باشد.

عنوان رکنعامل
مدیرسبدگردان سهم آشنا
متولیموسسه حسابرسی و خدمات مديريت رهيافت و همكاران
مدیر ثبتکارگزاری سهم آشنا
حسابرسموسسه حسابرسی رازدار

دوره محاسبه سود ماهانه این صندوق 15 هر ماه بوده و حداکثر طی سه روز کاری به حساب سرمایه گذاران پرداخت می گردد. همچنین امکان صدور مجدد واحدهای سرمایه گذاری از محل سود تقسیمی جهت ایجاد سود مرکب برای سرمایه گذاران محترم وجود دارد.

چگونه در این صندوق سرمایه گذاری کنیم؟

از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعب کارگزاری سهم آشنا و نیز از طریق سایت صندوق به آدرس www.samf.ir و اپلیکیشن AshenaShop (قابل دانلود از طریق پلی استور و سیبچه ) می توانید به راحتی در این صندوق ثبت نام و سرمایه گذاری کنید. برای مشاهده آدرس شعب سهم آشنا اینجا کلیک کنید.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.